2 månader senare

Fred vare över er alla,

Det var 2 månader sen jag skrev ett inlägg i bloggen.
Jag funderade på att skapa en ny blogg om Islam, märkte att jag hade några veckor kvar tills slutbetygen så jag prioriterade studierna före bloggandet. Just nu är jag i en by i turkiet, känns bra att vara bland troende folk med starka iman.

Må Allah ge dom med stark iman det bästa. Använder sällan internet men ska börja med fler inlägg snart, kanske också en ny blogg mer om Islam och Islam & Sverige eller Islam & Idag... Något hoppas jag på InsAllah. 

Har ni några frågor? Kommentera

Nästa inlägg kommer den 1a augusti Insallah..

Salam Aleykum

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du har en bra och intressant blogg Ahmet. Vf inte fortsätta på denna? Du kan ju skriva om allt liksom.

2009-07-23 @ 23:49:45
Postat av: Bloggen

Tack och Alhamdulillah "Prisad vare Allah"

Jag är i Turkiet nu och dom har stäng av blogg.se jag förstår inte varför, men jag ska försöka logga in från andra internet ställen och se ifall det fungerar. Jag stänger i varje fall inte av denna blogg. Finns inlägg som folk är intresserade av att läsa och föra vidare. Nästa inlägg är den 1a augusti.



Selam Aleykum

2009-07-24 @ 01:12:03
Postat av: Anonym

turkiska regeringen har en viss censur .

2009-07-30 @ 01:19:58
Postat av: F

Är du shia?

2009-08-22 @ 00:20:09
Postat av: Blogg

Nej, jag skulle inte säga att jag tillhörde någon grupp förrutom EN. Den grupp av folk som dyrkar Allah, den ENde GUDen. Alltså en muslim. En som överger sig själv andligt till GUD.



Jag är också emot innovationer som förts in i religionen, speciellt sekter inom Islam och extremister med egna idéer och tolkningar som bara förklaras som fanatiker. Islam är en förnuftig och fulländad religion.

2009-08-26 @ 17:24:29
Postat av: E

Mycket bra och intressant blogg. Du har fått mig väldigt intresserad av detta.

2009-09-22 @ 12:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0